Tape the sound

Monday, February 7, 2011

Rock fm oversikt



Siden jeg nå altså ikke legger ut bildene i blogrollen lenger, så vil jeg samle opp litt innimellom. Sånn som dette. Grunnen til at jeg gjør det slik er fordi jeg synes dette tok for mye plass undervegs i bloggen. Nytt cover hver uke, ble litt for mye. Hadde det vært mine egne bilder hadde jeg latt det passere. Men jeg har en klar mening om at ALT på bloggen min skal være selvprodusert. Da ble det feil å legge ut Rock fm oversikt med andres bilder. Selv om designet riktignok er mitt. Men uansett så vil vært eneste program, hver eneste uke, ligge i høyre kolonne. Her kan du også høre det, ved å downloade programmet. Så samler jeg opp litt cover undervegs, og gjør som dette. Klikker du på bildet blir det stort, og spillelistene blir tydelige. Alt kan forøvrig høres på rock fm hjemmeside!