Tape the sound

Monday, September 3, 2012

Picapoem august 2012

I august har heg gjennomført et miniprosjekt jeg har kallt "Picapoem". Et bilde og en 3 setningers tekst hver dag i hele august 2012. Resultatet kan du se i sin helhet på picapoem.wordpress.com Dette ble en dagbok over den siste sommermåneden. Gøy var det også å få testet ut min nye Iphone som helt klart har skapt en fornyet fotointeresse. Bare elsker det. Tekstene er også gjennomtenkte. Ikke alle dager var like intense med det skapende. Men som øvelse og resultat er jeg fornøyd. Det er bare å klikke linken.Noen av tekstene ble faktisk veldig allright, og vil nok bli brukt ved en senere anledning også.
At det skulle bli mye musikk i august er vel ingen bombe. Her fra både mitt hjemmestudio, og fra Telemark, hvor jeg fikk vært noen dager. Resultatet fra denne komponeringen kommer til vinteren.
Nå går jeg inn i en travel jobbperiode. Trenger penger, og de fleste prosjekter må vente en 10 ukers tid. Men til vinteren SKAL jeg ha en egen CD. Nå har det drøyd lenge nok. Nes!O vil også bli prioritert. (Samleplate med elektronika fra Nesodden) Bildene vil nok komme fremover også. "Picapoem" siden er moden for flere tekster ved senere anledninger. Stopper nok ikke med dette. Men det handler om tid. Tid jeg har litt lite av til å bare holde på med egne ting. Der ligger drømmen min. Tenk om jeg kunne leve av egen kreativitet.... Burde uansett blitt flinkere til å promotere, stille ut, kontakte folk osv. Ja, det må jeg! Uansett, det skapende er så sterkt, så selv om jeg nå har pålagt meg 10 ukers sølibat fra all kreativitet, så får vi nå se. Sikkert er det at jeg overhodet ikke har tid nå til egne aktiviteter. Ønsker alle en fin høst.