Tape the sound

Saturday, July 16, 2011

Programoversikt Zarepta Rock fm 55-63



Ligger litt etter nå, men her er ihvertfall en ny oversikt. Prøver nå i større grad og holde meg til bilder-fotos jeg har tatt selv, når designet til coverne skal lages. Likevel så er det ikke meningen å brukke lang tid på cover. 5-10 minutter får holde... Har ikke tid til å holde på i evigheter med å lage disse enkle og informative plakatene til mine program. Men gøy er det jo.

Ellers så er det fortsatt mulig å høre programmene på Rock FM sin hjemmeside.
Har også en intensjon om å legge ut alle programmene på Mixcloud.
Synes det virker greit å spre den gode musikken så mye jeg klarer!
Noen programmer linker jeg rett her på bloggen, men du finner alle på Mixcloud undervegs. (Når jeg har tid til å drive med oplasting her...)
Ellers ønsker jeg en riktig god musikk sommer til alle.

Og anbefalt sommerplate (Splitter ny):
YES: FLY FROM HERE.
Den beste plata jeg har hørt på mange år!!!
(Kommer en presentasjon 19 juli på rockfm)