Tape the sound

Thursday, February 10, 2011

Skiturer i Nesoddmarka -snapshots




Some pictures from my ski tour these days.
Alle bilder er fra Nesodden. Selv om jeg mer eller mindre er en tur ute hver dag i Nesoddmarka, så blir det dårlig med foto. Alle bildene her er fra en og samme tur. Synes jeg måtte ha noe dokumentasjon på hva jeg gjør i vinter. Spesiellt glad i løypa over Tomåsen. Det er en belønning i naturopplevelse å gå over her. Spesielt etter alle oppoverbakkene for å komme meg hit.
Ellers blir løypa ofte slik: Skoklefalltjern - Flaskebekk - Tomåsen - Langemyr - Berger - Skoklefallsletta - Skoklefalltjern og hjem.
En annen løype jeg tar mye, er å starte på Berger. Turen går bortover jordene til Røer gård. Derfra opp til Johnsrud gård - Langemyr - Berger. Eller jeg tar den samme løypa den andre veien. Herlig er det uansett å gå skiturer i Nesoddmarka.