Tape the sound

Monday, January 31, 2011

Updates

Things going slow this days. I don´t have the tempo that I should...
More to come in english later.
Ting går altså litt tregt om dagen. Hadde en fin start med mye kreativt arbeid de første ukene i januar. Nå om dagen går det i opprydning, og papirarbeid...
Blog forandringer: Rock Fm programmene mine blir heretter kun annonsert i banner til høyre. Her er det mulig å laste ned hele programmet ved å klikke på bildet... Satser på at Zarepta programmet mitt blir gjennomført hver uke i hele år.
Ellers er jeg opptatt av skiturer om dagen. Prøver å komme meg daglig ut i Nesoddmarka. (Se bilde)


Utstillingen min på Flasken, henger til midten av mars, så god tid til å se den enda. Er veldig stolt av bildene mine her. (Kan sees på bloggen lenger ned...) Eller så stiller jeg gjerne opp til en kaffekopp på Flasken om du/dere vil møtes.
Denne uken vil jeg lansere et musikalsk sideprosjekt av det låtmateriale jeg har... Følg med! Dette blir æhmmm- annerledes.
En Bandcamp EP står på trappene, og jeg skal mikse låtene ferdig selv. Kommer i løpet av uken.
Når det gjelder lansering av Thomsen CD henger jeg langt etter. Går tregt, men skal prøve å få litt fortgang i dette denne uken.
Må både ordne mitt eget plateselskap og diverse kreativt arbeid som design osv. Tror jeg har tittelen på Cd-en nå.....
Det blir en spennende uke, hvor jeg har tid til egne ting.
Ha en fin uke allesammen.