Tape the sound

Sunday, September 8, 2019

Kystkulturisten 2019

Dette har jeg jobbet lenge med. Utstilling og performance på Kystkulturhisten på Nesodden. Arrangementet gikk av stabelen lørdag 31. august 2019. Konseptet er at flere kunstnere får stille ut i private badehus som velvillige eiere låner ut til kommunen og tildeles kunstnere etter søknad.
Jeg var så heldig at jeg fikk være med. Stas. Da ble det både utstilling med bilder fra Røros, Performance jeg har kallt "Dragging guitar" og salg av CD-er og fanzine. Skikkelig utstillingsvindu for min kunst med andre ord. Denne sjansen måtte jeg bare gripe. Dette ble både travelt og himla morro! Tror ikke jeg var alene i badehuset mer enn 10 minutter til sammen i løpet av hele dagen. Hit kom det masse folk. Man snakker 2000-2500 publikummere totalt sett. Mitt badehus nummer 18 ble en hyggelig affære. Bilder tatt av Helene Fjell.