Tape the sound

Monday, April 2, 2012

Zarepta på Rock FM Oversikt program 82-90


Her er oversikten over mine program nr 82-90 på Rock fm!
Det ble blant annet 4 programmer om Alan Parsons Project! Den første kan du høre under her! Ellers ligger resten av denne serien på min webportal på Mixcloud. Her legger jeg ut mange av de beste programmene mine, så det er bare å klikke seg videre!
Ellers vil jeg gjerne si noe om designet til disse coverne jeg lager til radioprogrammene mine på rock fm (Som altså heter Zarepta) Det går sport i å ikke bruke mer enn 10 minutter på å lage de. Jeg får en kjapp ide på hvilke bilder jeg har i fotoarkivet mitt, så skal det tilpasses og designes på 10 minutter! Ikke alle blir like bra, men stort sett blir de OK. De skal være informative med hensyn til spilleliste. Ikke vurder disse som en del av design-tingene jeg gjør. Det bruker jeg lenger tid på! Ihvertfall ideen til coverne. Rock fm coverne er bare en trening i hurtighet og effektivitet. Uansett er det musikken som teller og på Mixcloud.com
ligger det MASSE forskjellig musikk. Ta en titt innom, så finer du det du liker også. Nesten garantert! Kos deg med musikken.