Tape the sound

Sunday, November 14, 2010

Fra foto arkivet



Morsomt når en finner frem gamle bilder, som har tålt tidens tann. Dette bildet et slikt bilde. Tatt i Frankrike, etter en skogbrann.
Likevel så er det morsomt at jeg laget et "Lyskrydder" bilde av dette. Uten å tenke over det noe særlig den gangen.
Nå er det Lyskrydder som er blitt mitt kunstneriske varemerke.
Og det er bekreftet en utstilling på Flasken, på Nesodden, lørdag 9 januar. Kl. 15oo.
Skal jobbe med med bilder i løpet av november og desember, og selv om mye er klart til utstillingen, er det alltid gøy å skape noe nytt.

Og når jeg nå først er inne på planer ut året, så står det helt klart for meg at jeg skal få laget ferdig min musikk cd...
Men rekker vel neppe noen release før utstillingen.
Nuvel, tiden går fort frem til nyttår, men etter mye jobb nå i høst, er tiden klar for egne prosjekter. Gleder meg, og kanskje blir det mer på bloggen også undervegs.