Tape the sound

Wednesday, October 13, 2010

Rock FM Oversikt









Nå har jeg fjernet alle poster med Rock FM programmene mine, og samlet de i denne oversikten. Nr 1-27. Grunnet til dette er fordi jeg synes det tok for mye plass på bloggen i løpet av dette året. Jeg vil likevel legge ut ny oversikt for hvert program også i fremtiden. Men på et eller annet tidspunkt samler jeg de i oversikter som dette. Ferskvare vil det alltid være, men historikken trenger ikke ta så mye plass. Og om du er interessert i å se spillelistene så er det bare å klikke på bildene i oversikten. Da blir de store, og skal være lette å lese.
Forøvrig har programposten min fått navnet Zarepta. Et navn jeg synes klinger bra på alle mine varierte musikksammensetninger til hvert program. Planlegger å kjøre en topp 15 plater av hva jeg virkelig liker nærmere jul. Deler dette opp i 3 programmer. Info kommer. De siste ukene har jeg hatt en pause, grunnet mye annet arbeid. Tirsdag 19. er alt på plass igjen, og jeg gleder meg til ny sending. Sjekk gjerne ut hjemmesiden vår rockfm.no Der kan du faktisk høre alle sendingene som har vært så langt!