Tape the sound

Monday, June 21, 2010

Status

Skulle egentlig vært litt flinkere til å si noe om hva jeg holder på med om dagen... Men bloggen taler vel sitt språk. Det vanskelige er å svare på hva jeg driver med. Det er selvfølgelig aldri noe ensartet med det jeg driver med. Det blir mange poster på min programlederjobb i Rock FM. Dette henger sammen med at jeg har en times sending hver uke. Ta en titt på menyen, så er det kanskje lettere og finne frem i alt. Ellers så er sommeren kommet, og jeg har hatt noen oppdrag som DJ i forbindelse med bryllup. Dette skjer på Hellviktangen. Veldig glad for dise oppdragene og jeg stortrives som DJ.
Mye av tiden min går til å lage egen musikk. En besettelse som startet i vinter. Fersk i gamet, men sjekk ut soundcloud i oversikten og du finnner noe av det jeg har laget.
Selvpublisering av bøker er også noe jeg har startet med. Siste ut på stammen er boken til Otto Arnulf - En selvbiografi som handler om Ingrid Arnulf, bedre kjent som Klara Klok på 60`tallet.
Selvpublisering og design av bøker er noe jeg kommer til å satse mer på fremover. Her kan jeg bidra med mye kunnskap og design. Mitt nyregistrerte firma håndterer alle forespørsler. Si ifra om nettopp DU vil ha tips og råd.
Foto ja... Blir ikke så mye foto om dagen, men har lovet meg selv en aktiv sommer. Lyskrydder serien min fremstår mer og mer som mitt kunstneriske varemerke, så her blir det mer.
Ellers ønsker jeg å bruke sommeren til foto, musikk og tegning.
Ønsker alle venner og ukjente en riktig god sommer, og regner med at det blir mye blogging om hva som skjer.