Tape the sound

Sunday, February 24, 2008

Det svinger i helgene

Mange er de som savnet bilder fra forrige helg.. Det er jo hyggelig å høre. Det er ikke lenger noen tvil om at tempoet og nattelivet på Nesodden har tatt helt av. Skummelt høyt tempo faktisk. Men det er jo det som er gøy da. Danse inn til sene morgentimer. Digge musikk og møte venner til herlige sammenkomster. Joda, det svinger i helgene. ... Og jeg er alltid SVÆRT forsiktig med hvilke bilder jeg legger ut her på bloggen. Jeg respekterer at noen ikke vil det. Og jeg spør alltid! Og skulle du være en som vil ha fjernet et bilde allikevel, så gjør jeg det. Men jeg (og tydelighvis mange flere) setter pris på litt bildeoppsummering her. Det er jo bare en hyggelig dokumentasjon på herlige helger.
Av disse bildene fra denne helgen er det flere fotografer bak bildene enn bare meg. Kameraet gikk på rundgang, så jeg vet ikke helt hvem som har tatt hva.