Tape the sound

Wednesday, January 9, 2008

Øyeblikk 2007 Pt. 2

Uke 28: Utsikt. Kjøpt nytt kompakt digital kamera. Dette er det første bildet jeg tok. Tatt ut av kjellervinduet fra hybelen min.
Uke 29: Sigurd Kristensen. Herlig type og herlige bilder han lager. Uke 30: Lille speil... Det blir en del morro når vi er på utflukt med OKK. Dette er et av blinkskuddene fra i sommer. Uke 32: Lønningspils på Flasken. Herlig blikk på denne kollegaen. Uke 33: Blomster. Eksperimenterte litt med kamerinnstillinger på digitalkompakten. Brukte et IR filter foran linsa. Uke 34: Portrett Erik A. Eriksen. Kunstner på Nesodden. Tok dette i forbindelse med plakaten jeg lagde til Kulturtoppen. Erik maler herlige landskapsbilder. Uke 37: Samme dag jeg var med på å arrangere Sandvold fest (Blir Kunst og kulturnæringsenter på Nesodden), tok jeg dette bildet i et nedlagt drivhus. Brukte plastikk veggen som filter. Uke 38: Selvportrett. Slik ser jeg altså ut på min 42 årsdag. Uke 41: Stine. Bildet er fra Madhouseparty på kulturtoppen. Vi var ikke mange, men vi hadde det utrolig morsomt. Dette var en musikknatt av de store. Og med 3 fotografer på festen, ble det litt bilder også fra dette.Uke 43: Lysaker togstasjon. Min nye arbeidsplass ligger på Lysaker. I en pendler tilværelse går jeg forbi her hver dag. Dette er på vei til hurtigbåten hjem en høstdag. Uke 48 : Portrett av Siri Kverndokk i forbindelse med forestillingen "Heksen Baba Yaga og vakre Vasilisa på Kulturtoppen. Her som heksen. Det var en god forestilling.